Pre Loader

POLITYKA PRYWATNOŚCI

/POLITYKA PRYWATNOŚCI

POLITYKA PRYWATNOŚCI

NINIEJSZA POLITYKA PRYWATNOŚCI ZAWIERA:

1. Regulamin portalu meritumrestrukturyzacje.pl.

2. Politykę cookies.

3. Informację o przetwarzaniu danych osobowych w związku z korzystaniem z Portalu.

4. Klauzule informacyjne: Meritum Błażej Piechowiak

1. REGULAMIN PORTALU MERITUMRESTRUKTURYZACJE.PL

1.1. POSTANOWIENIA OGÓLNE

1.1.1. Niniejszy Regulamin określa zasady nieodpłatnego korzystania przez Użytkowników z portalu meritumrestrukturyzacje.pl.

1.1.2. Ilekroć mowa jest o:

1. Portalu – należy rozumieć przez to stronę internetową pod adresem meritumrestrukturyzacje.pl, umożliwiającą korzystanie z usług udostępnionych w Portalu;

2. Użytkownik – każda osoba fizyczna lub prawna korzystająca z Portalu;

1.1.3. Portal działa na zasadach określonych w Regulaminie Portalu internetowego oraz przepisach obowiązującego prawa.

1.1.4. Właścicielem Portalu jest Meritum Błażej Piechowiak.

1.1.5. Właścicielami treści zamieszczonych w Portalu jest Meritum Błażej Piechowiak.

1.1.6. Portal jest przeznaczony zarówno dla konsumentów jak i przedsiębiorców.

1.1.7. Portal ma charakter informacyjny oraz służy prezentacji oferty firmy Meritum Błażej Piechowiak i dostarczaniu informacji prawnych i biznesowych.

1.1.8. Treści zamieszczone w Portalu mają charakter ogólny (informacyjny) oraz nie mają charakteru indywidualnego doradztwa prawnego lub biznesowego.

1.1.9. Właściciel Portalu nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek straty powstałe w wyniku czynności podjętych lub zaniechanych na podstawie informacji umieszczonych w Portalu. Właściciel Portalu zaleca, by wszelkie kwestie związane z korzystaniem z Portalu były konsultowane z właścicielem Portalu.

1.1.10. Materiały i informacje zamieszczone w Portalu nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66¹ ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny.

1.1.11. Użytkownik jest zobowiązany do korzystania z Portalu wyłącznie na własny użytek, zgodnie z prawem i dobrymi obyczajami, z uwzględnieniem dóbr osobistych i praw własności intelektualnej, w szczególności praw autorskich. Wszelkie prawa do Portalu oraz wszystkie treści zamieszczone w Portalu korzystają z ochrony na podstawie ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Naruszenie powyższych praw i interesów może skutkować odpowiedzialnością przewidzianą w obowiązujących przepisach prawa.

1.1.12. Wykorzystanie materiałów opublikowanych w Portalu w całości lub w części, w sposób wykraczający poza użytek prywatny, wymaga każdorazowej pisemnej zgody Właściciela Portalu.

1.1.13. Właściciel Portalu jest uprawniony do przerw lub zakłóceń w świadczeniu Usług drogą elektroniczną i udostępniania Portalu, jeśli powodem jest:

1. modernizacja, modyfikacja, konserwacja lub rozbudowa systemu teleinformatycznego lub oprogramowania;

2. działania osób trzecich, które są niezależne od Właściciela Portalu;

3. wystąpienia siły wyższej.


1.1.14. Właściciel Portalu nie ponosi odpowiedzialności za brak możliwości lub utrudnienia w korzystaniu z Portalu, wynikające z przyczyn leżących po stronie Użytkownika.

1.1.15. Odpowiedzialność Właściciela Portalu wobec Użytkownika za Usługi bezpłatnie oferowane w Portalu jest wyłączona. Powyższe nie dotyczy strat ani szkód wynikających z winy umyślnej Właściciela Portalu, ani nie będą obowiązywać w zakresie, w jakim są niedozwolone w świetle obowiązujących przepisów prawnych.

1.2. KORZYSTANIE Z PORTALU INTERNETOWEGO

1.2.1. Regulamin określa rodzaj i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną w Portalu, jak również warunki zawierania i rozwiązywania umów i zasady korzystania przez Użytkowników z Portalu.

1.2.2. Właściciel Portalu za pośrednictwem Portalu udostępnia następujące rodzaje usług:

1. udostępnianie treści o charakterze informacyjnym o działalności Właściciela Portalu, zmianach w przepisach prawa, treści orzeczeń sądowych itd.;

2. udostępnianie formularzy kontaktowych służących do składania przez Użytkowników zapytań dotyczących usług (i innych) kierowanych do Właściciela Portalu.


1.2.3. Umowa o świadczenie usługi dostępu do Portalu zostaje zawarta na warunkach określonych w Regulaminie, na czas nieoznaczony z chwilą skutecznego wejścia przez Użytkownika do Portalu. Umowa o świadczenie Usługi dostępu do Portalu zostaje rozwiązana z chwilą opuszczenia Portalu przez Użytkownika.

1.2.4. Właściciel Portalu określa następujące wymagania techniczne w celu korzystania z Portalu:

1. Komputer z systemem operacyjnym i dostępem do Internetu.

2. Przeglądarka internetowa.

3. Włączona obsługa JavaScript i Cookies.

1.2.5. Korzystanie z Portalu nie wymaga rejestracji i/lub logowania.

1.2.6. Użytkownik zobowiązuje się do nieprzekazywania za pomocą Portalu treści o charakterze bezprawnym.

1.2.7. Sieć Internet ma publiczny charakter i korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną może się wiązać z zagrożeniem bezpieczeństwa informacji, dlatego Użytkownicy powinni stosować odpowiednie środki techniczne, które zminimalizują te zagrożenia, w szczególności stosować programy antywirusowe.

1.2.8. W przypadku zastrzeżeń dotyczących działania Portalu, Użytkownik może złożyć reklamację, poprzez przesłanie wiadomości mailowej na adres: biuro@meritum.pro.

1.2.9. Wszelkie reklamacje, w tym związane ze świadczeniem usług elektronicznych, rozpatrywane są niezwłocznie, w terminie nie dłuższym niż 14 dni kalendarzowych od dnia złożenia reklamacji. Składający reklamację otrzymuje odpowiedź w formie wiadomości poczty elektronicznej wysłanej na adres e-mail, z którego została wysłana reklamacja.

1.2.10. Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr Konsument ma możliwość skorzystania z unijnej platformy internetowej (platforma ODR) w celu poddania pod rozstrzygnięcie sporu drogą elektroniczną.

1.3. ZMIANY REGULAMINU

1.3.1. Właściciel Portalu jest uprawniony do jednostronnej zmiany niniejszego Regulaminu w zakresie, który nie został indywidualnie uzgodniony z Użytkownikiem z poniższych przyczyn:

1. zmiany obowiązujących przepisów prawnych;

2. zmiany funkcjonalności Portalu;

3. zamknięcia Portalu i/lub zakończenie świadczenia Usług;

4. dostosowanie do wytycznych, decyzji, zaleceń itd. w zakresie ochrony danych osobowych, bezpieczeństwa informacji, świadczenia usług elektronicznych itp.

1.3.2. Regulamin obowiązuje od dnia jego publikacji w Serwisie i jest dostępny na stronie głównej Portalu.

1.3.3. Wszelkie zmiany w Regulaminie są wprowadzane bez konieczności powiadamiania o tym fakcie Użytkownika.

2. POLITYKA COOKIES

2.1. Właściciel Portalu wykorzystuje pliki cookies głównie w celu dostarczania Użytkownikowi usług świadczonych drogą elektroniczną. Wiąże się to z korzystaniem przez Właściciela Portalu (również przez podmioty świadczące na jego rzecz usługi analityczne oraz statystyczne) z plików cookies, przechowując informacje lub uzyskując dostęp do informacji już przechowywanych w telekomunikacyjnym urządzeniu końcowym Użytkownika (komputer, telefon, tablet itp.). Korzystanie z plików cookies w ramach Portalu nie ma na celu identyfikacji Użytkowników.

2.2. Właściciel Portalu wykorzystuje niezbędne pliki cookies przede wszystkim w celu dostarczania Użytkownikom usług oraz funkcjonalności Portalu, z których Użytkownik chce skorzystać.

2.3. Użytkownik może wyrazić dobrowolną zgodę na stosowanie poniższych cookies:

1. funkcjonalnych („Preferencje”) – w celu zapamiętania i dostosowania Portalu do wyborów Użytkownika;

2. analitycznych („Statystyka”) – umożliwiających Właścicielowi Portalu ulepszanie Portalu w oparciu o dane dotyczące liczby wizyt i źródeł ruchu w Serwisie;

3. marketingowych („Marketing”) – mogących służyć Właścicielowi Portalu do badania preferencji Użytkowników, ograniczania liczby wyświetleń danej reklamy, a także do pomiaru skuteczności kampanii reklamowej.


2.4. Użytkownik, który wyraził zgodę na stosowanie powyższych cookies może w każdej chwili ją cofnąć równie łatwo jak ją udzielił, korzystając z narzędzia CookieYes zainstalowanego w Serwisie.

3. INFORMACJE O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH W ZWIĄZKU Z KORZYSTANIEM Z PORTALU

3.1.W związku z korzystaniem przez Użytkownika z Portalu zbierane są informacje o aktywności Użytkownika w Portalu, a w razie korzystania z formularzy kontaktowych – dane w nim podane.

3.2. Administratorem danych o aktywności Użytkownika w Portalu jest Meritum Błażej Piechowiak, która przetwarza dane osobowe w celu:

1. umożliwienia korzystania przez Użytkowników z Portalu, w tym z Formularza kontaktowego oraz stosowania niezbędnych plików cookies w związku z zawarciem i realizacją umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną (art. 6 ust. 1 lit. b RODO);

2. zapewnienia bezpieczeństwa Portalu oraz prowadzenia analiz aktywności Użytkowników w celu polepszenia funkcjonalności w oparciu o zapisy w logach systemowych, co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora, polegający na ochronie jego praw i interesów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO);

3. ewentualnego ustalenia i dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami w związku z prawnie uzasadnionym interesem Administratora, polegającym na ochronie jego praw i interesów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO);

4. stosowania funkcjonalnych, analitycznych i marketingowych cookies na podstawie wyrażonej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a. RODO).


3.3. Administratorem danych zebranych przy użyciu formularzy kontaktowych jest Meritum Błażej Piechowiak.

3.4. Dane osobowe będą przetwarzane w celu udzielenia odpowiedzi na zapytanie oraz podjęcia czynności zmierzających do realizacji usług przez Meritum Błażej Piechowiak. Podstawą przetwarzania danych osobowych jest niezbędność do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy oraz do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b) RODO.

3.5. Właściciel Portalu wdrożył jednolite standardy ochrony danych osobowych i wyznaczył Koordynatora ds. ochrony danych osobowych, z którym można się skontaktować wysyłając e-maila na adres: biuro@meritum.pro.

3.6. Dane osobowe będą przetwarzane do momentu cofnięcia zgody lub wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, upływu terminów przewidzianych w przepisach prawa dla dokonania określonych czynności, a najpóźniej do upływu terminów przewidzianych w przepisach prawa na zgłoszenie roszczeń.

3.7. Dane osobowe mogą być przekazywane:

1. podmiotom przetwarzającym np. dostawcom usług i narzędzi informatycznych;

2. innym administratorom danych, np. świadczącym usługi kurierskie i pocztowe;

3. organom władzy publicznej i sądom – w zakresie, w jakim są one uprawnione do ich otrzymywania na podstawie przepisów prawa.

3.8. W związku z przetwarzaniem danych osobowych, na zasadach określonych w RODO, przysługują Państwu następujące prawa:

1. prawo do żądania dostępu do danych osobowych i ich sprostowania;

2. prawo do żądania usunięcia danych osobowych;

3. prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych;

4. prawo do żądania przeniesienia danych osobowych;

5. prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych;

6. prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych; wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.


3.9. W celu realizacji przysługującego Państwa prawa, prosimy o kontakt drogą elektroniczną z Koordynatorem ds. ochrony danych osobowych. W tytule wiadomości zalecamy wpisać jakiego żądania i danych dotyczy żądanie.

3.10. W przypadku uznania, że dane osobowe nie są przetwarzane w sposób zgodny z prawem, przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych).

3.11. Zasadniczo nie przekazujemy danych osobowych poza Europejski Obszar Gospodarczy. Możemy jednak zlecać wykonanie określonych usług podwykonawcom mającym siedzibę poza Europejskim Obszarem Gospodarczym np. w zakresie korzystania z usług i narzędzi informatycznych. W takim przypadku dane osobowe będą przekazywane do państwa trzeciego, w stosunku, do którego na podstawie decyzji Komisji Europejskiej stwierdzono odpowiedni stopień ochrony danych lub z wykorzystaniem standardowych klauzul umownych zatwierdzonych przez Komisję Europejską.

3.12. Dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

3.13. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak odmowa ich podania będzie skutkować brakiem możliwości skontaktowania się przy użyciu formularzy kontaktowych oraz korzystania z Portalu.

4. KLAUZULA INFORMACYJNA

MERITUM BŁAŻEJ PIECHOWIAK

4.1. Na podstawie art. 13 i 14 RODO, Meritum Błażej Piechowiak informuje, że w związku z prowadzoną działalnością polegającą na świadczeniu usług prawnych i biznesowych przetwarza dane osobowe, w szczególności, w następujących celach:

1. prowadzenia rekrutacji oraz obsługi zatrudnienia pracowników (i innych na podstawie umów cywilnoprawnych), zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a, b, c RODO;

2. działalności administracyjnej (w tym realizacji umów dostawcami materiałów, urządzeń i usług oraz dokonywania rozliczeń), zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b, c RODO;

3. świadczenia usług prawnych (w tym dokonywania rozliczeń), zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b, c RODO;

4. obrony przed roszczeniami i/lub dochodzenia wierzytelności), zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. f RODO;

5. marketingu usług prawnych i biznesowych, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a, f RODO.


4.2. Administratorem danych zebranych w celach wskazanych powyżej jest Meritum Błażej Piechowiak,
ul. Hodowlana 9a, 61-680 Poznań, z którą można kontaktować się wysyłając e-mail na adres: 
biuro@meritum.pro W sprawach związanych z ochroną danych osobowych można kontaktować się Koordynatorem ds. ochrony danych osobowych wysyłając e-maila na adres: biuro@meritum.pro.

4.3. Dane osobowe zostały pozyskane bezpośrednio (m.in. od klientów, pracowników) lub pośrednio (m.in. od dostawców materiałów, urządzeń i usług, publicznie dostępnych rejestrów).

4.4. Podanie danych osobowych poza przypadkami, w których obowiązek wynika z przepisów prawa, jest dobrowolne. Nie podanie danych osobowych może skutkować brakiem możliwości realizacji usługi itd.

4.5. Dane osobowe będą przetwarzane do momentu cofnięcia zgody lub wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, upływu terminów przewidzianych w przepisach prawa dla dokonania określonych czynności, a najpóźniej do upływu terminów przewidzianych w przepisach prawa na zgłoszenie roszczeń.

4.6. Dane osobowe mogą być przekazywane:

1. podmiotom przetwarzającym np. dostawcom usług i narzędzi informatycznych, biurom rachunkowym;

2. innym administratorom danych, np. świadczącym usługi kurierskie i pocztowe;

3. organom władzy publicznej i sądom – w zakresie, w jakim są one uprawnione do ich otrzymywania na podstawie przepisów prawa;


4.7. W związku z przetwarzaniem danych osobowych, na zasadach określonych w RODO oraz w zależności od podstawy przetwarzania danych osobowych, przysługują Państwu następujące prawa:

1. prawo do żądania dostępu do danych osobowych i ich sprostowania;

2. prawo do żądania usunięcia danych osobowych;

3. prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych;

4. prawo do żądania przeniesienia danych osobowych;

5. prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych;

6. prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych; wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

4.8. W celu realizacji przysługującego Państwa prawa, prosimy o kontakt drogą elektroniczną z Koordynatorem ds. ochrony danych osobowych.

4.9. W przypadku uznania, że dane osobowe nie są przetwarzane w sposób zgodny z prawem, przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych).

4.10. Zasadniczo nie przekazujemy danych osobowych poza Europejski Obszar Gospodarczy. Możemy jednak zlecać wykonanie określonych usług podwykonawcom mającym siedzibę poza Europejskim Obszarem Gospodarczym np. w zakresie korzystania z usług i narzędzi informatycznych. W takim przypadku dane osobowe będą przekazywane do państwa trzeciego, w stosunku, do którego na podstawie decyzji Komisji Europejskiej stwierdzono odpowiedni stopień ochrony danych lub z wykorzystaniem standardowych klauzul umownych zatwierdzonych przez Komisję Europejską. Powyższe ograniczenia nie dotyczą sytuacji, w których obowiązek przekazania wynika z obowiązujących przepisów prawa.

4.11. W ramach marketingu usług własnych, Administrator danych prowadzi komunikację za pośrednictwem aplikacji Facebook. Administrator danych i Facebook Ireland Limited (4 Grand Canal Square, Grand Canal Harbour, Dublin 2 Irlandia) są współadministratorami danych osobowych w zakresie ich przetwarzania do celów statystycznych oraz reklamowych. Szczegółowe informacje dotyczące wzajemnych uzgodnień pomiędzy współadministratorami znajdują się tutaj:

 https://www.facebook.com/legal/terms/page_controller_addendum. Zasady przetwarzania danych osobowych przez Facebook Ireland opublikowano tutaj: https://www.facebook.com/privacy/explanation.

4.12. Dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.